نوشته شده توسط : المیرا

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک ودر مرکز شهر استانبول در منطقه تقسیم ودر میان مراکز خرید استانبولقرار گرفته است .هتل یورو پلازا 4 ستاره مجموعا دارای ۱۵۸ اتاق برای گردشگران تور استانبول دارد که از این تعداد، ۱۱۷ اتاق آن استاندارد، ۳۹ اتاق ویژه و ۲ سوئیت نیز شامل این اتاق ها می شود. علاوه بر این شما می توانید از اتاق هایتان در این هتل منظره زیبای تاج زرین و شهر تاریخی استانبول را نیز مشاهده کنید.این هتل دارای موقعیت عالی برای گردشگران و علاقه مندان تور استانبول می باشد.

خدمات اتاق ها:

تمامی اتاق ها شامل  تلویزیون، بار، تهویه هوا، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سشوار، ماهواره، تلفن مستقیم  می باشند و اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و مدرن می باشد.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

هتل یورو پلازا دراستانبول مجهز به یکی از بهترین رستوران های استانبول است, در رستوران هتل یورو پلازا استانبول می توانید همزمان با صرف غذاهای لذیذش و استفاده از خدمات بی نظیر آن از دیدن غروب زیبای استانبول در رستوران نیز لذت ببرید.

هتل یورو پلازا با استخرهای سرپوشیده و سرباز، باشگاه سلامت با حمام بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ ، سالن ورزشی و خدمات به صورت سر پوشیده و سرباز می تواند سازنده ی یک روز پر نشاط برای مسافران تور استانبول باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل یورو پلازا استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, رزرو هتل استانبول, نرخ خوب هتل استانبول, قیمت مناسب هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول (Crystal Hotel Istanbul) در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. و یکی از لوکس ترین هتل های چهار ستاره استانبول محسوب می شود. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد که مجهز به  تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز و اینترنت آزاد می باشند. در اطراف هتل تعداد زیادی از بوتیک ها، رستوران ها و بارها در دسترس است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی تراموا و مترو قرار دارد از این رو توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید.

آدرس هتل کریستال استانبول : Receppasa Caddesi No:7,34437 Istanbul

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه , رستوران , فکس/فتوکپی , خشکشویی , تبدیل ارز , اسانسور و ...
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال استانبول,بهترین هتل استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, رزرو هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل تا میدان تقسیم 80 متر، تا ایستگاه مترو 60 متر و تا ایستگاه اتوبوس 120 متر فاصله دارد و به همین دلیل گردشگران تور استانبول می توانند از این هتل به آسانی به مراکز خرید معروف و جاهای دیدنی دسترسی پیدا نمایند. هتل لیون دارای 104 اتاق بزرگ و زیبا می باشد که اندازه استاندارد آن ها 25 متر مربع می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم رایگان می باشد و مکانی دنج و راحت که آرامش را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد . 

امکانات هتل لیون استانبول :

رستوران ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری کودکان، صندوق امانات، ورود حیوانات، رستوران فضای باز، کافی شاپ فضای باز، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ، ورزش های آبی غیر موتوری ، ورزش های آبی موتوری، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، کافی نت و ...

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیون استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, رزرو هتل استانبول, نرخ ویژه هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه در استانبول از مسجدهای جامع این شهر است که در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷ بنا شده است.این مسجد را معمار بزرگ عثمانی خواجه معمار سنان آغا به‌دستور پادشاه عثمانی سلطان سلیمان اول طرح کرد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر است. این مسجد مجموعه ای از بناها است که شامل مقبره سلیمان و همسرش می باشد. مسجد بارگاهی با ستون هایی از سنگ سماق ، گرانیت و مرمر دارد ، در چهار گوشه آن نیز چهار مناره بزرگ قرار گرفته است که این  مناره ها به نشانه چهارمین حاکم استانبول بودن سلیمان با ده بالکن به نشانه دهمین سلطان عثمانی بودن وی . در داخل مسجد ،اطاق بزرگی وجود دارد،مربع شکل با گنبدی به ارتفاع ۴۷ متر و ضخامتی برابر ۲۷٫۵ متر.نور خورشید به زیبایی از پنجره های رنگ شده دوست داشتنی به درون می تابد . محراب و منبر از مرمر ساخته شده و کتیبه های خطی بسیاری نیز از خطاطان مشهور عثمانی دیده می شود.

نمای داخلی گنبد

سبک معماری آن، مانند دیگر کارهای سنان و معماران عثمانی ترکیبی از سبک معماری بیزانسی و اسلامی است. بر پایهٔ رسم آن دوره این مسجد دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه و حمام و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز قرار گرفته است. این‌گونه ساختمان‌های جنبی را «کلیهٔ مسجد» (به ترکی عثمانی «جامی کولیه‌سی») می‌نامیدند.تمام مسجد با سجاده هایی قرمز رنگی که به سمت جنوب (مکه) قرار دارند ، پوشیده شده است .مقبره سلطان سلیمان با کاشی های بسیار زیبا تزئین شده است.مقبره معمار بزرگ “سینان”نیز در همین مسجد قرار گرفته است . سلیمانیه دومین مسجد بزرگ و البته زیباتر و با شکوه تر از مجموعه مساجد امپراطوری در شهر استانبول است که یکی از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود.معماری مسجد سلیمانیه که سازنده اش “سلیمان” و معمارش “سینان “بسیار دیدنی است که گردشگرانتور استانبول می توانند از این مکان بازدید کنند.

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رنسانس پلت استانبول, هتل خوب استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, رزرو هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

شهر بازی ویالند استانبول

 

 

حمام خرم سلطان استانبول

 یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی استانبول حمام خرم سلطان است که جزء مکان های تاریخی استانبول به حساب می آید.حمام خرم سلطان استانبول به دستور سلطان سلیمان پادشاه عثمانی ساخته شد. این حمام  در ایاصوفیا نیز جزئ آثار باستانی و آثار دیدنی استانبول به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از انجا دیدن نمایند. خرم سلطان یکی از قدرتمندترین زنان در تاریخ عثمانی و از چهره‌های مشهور در دوران معروف به سلطنت زنان بوده است که نام های مختلفی از جمله گل بهار, روکسلانا, الکساندرا, آناستازیا, لیسوفسکا داشته ولی مشهور ترین نام او الکساندرا و خرم بوده است.  معماری بی نظیر حمام خرم سلطان استانبول توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب کرده است. این حمام در در میدان سلطان احمد قرار دارد و آرامگاه خرم سلطان در مسجد سلیمانیه استانبول می باشد.

 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل فرونیا استانبول

 

هتل فرونیا استانبول هتلی 4 ستاره لوکس ،شیک و مدرن است ،که در سال 1996 در میدان تکسیم استانبول بنا شده و در سال 2011 بازسازی شده است. در ۲۰ کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته  است و به ایستگاه مترو 500 متر فاصله داردو تا میدان تقسیم تنها  ۵ دقیقه فاصله دارد. تمامی اتاق ها دارای wifi رایگان ، تلویزیون  ال ای دی (ماهواره) و مینی بار و حمام خصوصی و لوازم آرایش بصورت رایگان در اختیار گردشگران قرار داده اند.و از خدمات دیگر هتل خشکشویی ، فکس، دکتر،ترانسفر فرودگاه و.. می باشد. هتل 24 ساعته پذیرش داشته و یک رستوران و بار در پشت بام دارد و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول است.

امکانات هتل فرونیا استانبول:

از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران,استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, فروشگاه ،مینی بار، اینترنت رایگان,پارکینگ اختصاصی،گاو صندوق، کلوب شبانه ،تهویه هوا،سالن کنفرانس ،سالن همایش،حمام ترکی،اتاق مخصوص غیر سیگاری ها اشاره کرد.

 

 

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا ( Kervansaray Lara ) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد، این هتل یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود. هتل کروانسارای لارا دارای ساحل 110000 متری می باشد و با طراحی U شکل خود سبب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردار باشند. فاصله این هتل تور آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر می باشد .
این هتل برای تفریح و ورزش مسافران تور آنتالیا نیز امکاناتی را فراهم آورده است که می توان به چند زمین بازی در هتل از جمله 2 زمین فوتبال و بسیاری ورزش های آبی دیگر اشاره نمود. همچنین استخر و سرسره های آبی ، شهر بازی ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز نیز در این هتل آنتالیا برای کودکان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را با کیفیت عالی به صورت سلف سرویس برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کند. 

امکانات هتل کروانسارای لارا آنتالیا :

حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل برای مسافران تور آنتالیا ، امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، مینی گلف ، وان آب داغ ، امکانات تفریحی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

-گردشگری-ایران-و-ترکیه.gif

سرمایه گذاران ترکیه حداقل 10 هتل در ایران خواهند ساخت و هر دو کشور پروازهای خود را در تلاش برای تقویت گردشگری هر دو کشور افزایش خواهند داد. بنا به گزارش رویترز مقامات گردشگری ایران و ترکیه در تاریخ 12 مه قراردادی بر اساس مضمون فوق را به امضا رساندند.این توافقنامه در تهران، توسط وزیر گردشگری ترکیه و مسعود سلطانی فر معاون گردشگری رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به به امضا رسید. اونال و سلطانی فر و نمایندگان همراه راه های تقویت گردشگری را مورد بحث قرار دادند. با توجه به توافقنامه سرمایه گذاران ترکیه بیش از 10 هتل در کلانشهرهای تهران،اصفهان،شیراز،تبریز و مشهد خواهند ساخت.

 

بسته های مشترک برای مناطق دور

هر دو کشور نیز تجربیات خود را در ضمینه های راه اندازی کمپین های تبلیغاتی مشترک و بسته های تور برای کشورهای دور از جمله چین، هند، اندونزی و مالزی به اشتراک خواهند گذاشت. آقای سلطانی فر در مراسم امضای توافقنامه از شهروندان ترکیه برای سفر به ایران دعوت کرد. بازرگانان ترکیه که به فکر سرمایه گذاری در ساخت و ساز هتل در ایران بودند با همتایان خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.همینطور طرف ایرانی : درست مثل ترکیه که یک مقصد توریستی خوبی برای ایرانیان است ، ما انتظار گردشگران ترکیه برای سفر به ایران را داریم. پس از یک بحران حاد دیپلماتیک بین ترکیه و روسیه در ماه نوامبر گذشته زمانی که نیروهای مسلح ترکیه یک هواپیمای جت روسیه که از نقض حریم هوایی ترکیه در مرز سوریه را هدف قرار داد، تعداد گردشگران تور استانبول روسی برای سفر به ترکیه به طور چشمگیری کاهش یافته است.درآمد گردشگری ترکیه با 16.5 درصد افت در سه ماهه اول سال 2016 در مقایسه با مدت مشابه سال 2015 به دلیل بحران روسیه و افزایش نگرانی های امنیتی کاهش یافته است. به همین دلیل کاهش گردشگر مقامات ترکیه را به تکاپو برای حل و جایگزینی بحران از طریق ایران وا داشته است.بر اساس اطلاعات رسمی ، در مجموع 1.7 میلیون ایرانی در سال 2015 از ترکیه بازدید کردند، که ی 6.9 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است. در دوره چهار ماهه اول سال 2016، 467833 نفر ایرانی از ترکیه بازدید به عمل آورده اند که نسبت به زمان مشابه پارسال 7.4 درصد رشد داشته است.


-گردشگری-حلال-ترکیه.gif

وزیر گردشگری در افتتاحیه کنفرانس گردشگری حلال 2016 در استان مرکزی آناتولی قونیه گفت: ترکیه سرعت کار خود را برای توسعه گردشگری حلال افزایش می دهد تا تعداد بیشتری از گردشگران مسلمان را پذیرا باشد.اونال گفت ترکیه در حال افزایش تلاش های خود برای افزایش گردشگری حلال است، که دارای یک سهم از حدود 12 درصد در گردشگری جهانی است. تعداد گردشگران مسلمان که از کشور ترکیه بازدید کردند بیش از 7.6 میلیون نفر بوده که به نسبت سال قبل 30 درصد افزایش داشته است. او گفت که گردشگری حلال گردشگری است که به پیام نشان دادن احترام به ایمان، مقررات و راه زندگی مردم مسلمان است.

اونال اشاره کرد که برخی از 1.2 میلیارد نفر که در سراسر جهان در سال 2015 مسافرت کرده اند، ایجاد یک بخش به ارزش حدود 1.5 تریلیون دلار کرده اند.یک مطالعه اخیر نشان داد که تعداد تخمینی گردشگران مسلمان مسافر در سطح جهان در سال 2015 117 میلیون نفر بوده و گردشگری حلال نزدیک به 10 درصد از کل بخش گردشگری را شامل می شود. پیش بینی می شود تا سال 2020 این افزایش به رقم 168 میلیون نفر و حدود 11 درصد از سهم کل بازار را شامل شود و ارزش آن به بیش از 200 میلیارد دلار برسد. در آینده ترکیه میزبان 50 میلیون گردشگر و درآمدی بالغ بر 50 میلیارد دلار تا سال 2023 در صدمین سالگرد جمهوری ترکیه برسد. اونال گفت: با توجه به داده ها از سازمان جهانی گردشگری، تعداد زیادی از مردم که برای اهداف فرهنگی، هنری ، تاریخی و مذهبی به ترکیه سفر خواهند کرد تا سال 2030 افزایش می یابد. کنفرانس گردشگری حلال، اولین بار در سال 2014 در قونیه 03 تا 05 می برگزار شد. نمایندگان بیش از 30 کشور از جمله امارات متحده،عربستان سعودی،ایران،کرواسی،سنگاپور،بریتانیا،ایالات متحده،مالزی،اندونزی،آفریقای جنوبی،کویت و قطر در کنفرانس حضور داشتند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خبرهای گردشگری استانبول ترکیه, بهترین جاذبه گردشگری استانبول ترکیه, مناسب ترین گردشگری استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سوییس استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Swissotel Hotel

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 16 طبقه و در مجموع از 497 اتاق و 63 سوییت تشکیل شده است و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.هتل سوییس استانبول در سال 2001 به طور کامل و در سال 2014 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-سوییس-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و...

-سوییس-استانبول-2.gif

-سوییس-استانبول-1.gif

-سوییس-استانبول-4.gif

-سوییس-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sheraton Hotel

هتل شرایتون استانبول Istanbul Sheraton Hotel یکی از هتل های 5 ستاره معروف استانبول می باشد و در سال 1989 میلادی در محله آتاکوی مارینا شهر استانبول و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه بنا شده است.هتل شرایتون استانبول در بیش از 24 طبقه و در مجموع از 285 اتاق و سوییت زیبا و مجلل تشکیل شده است و اقامت مناسبی برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی و SPA نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند. در نزدیکی هتل شرایتون استانبول مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل سالن ورزشی و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.این هتل در سال 2009 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-شرایتون-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شرایتون استانبول:

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، بار، سرویس مراقبت از کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش و...

امکانات ورزشی:

استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری

-شرایتون-استانبول-2.gif

-شرایتون-استانبول-1.gif

-شرایتون-استانبول-4.gif

-شرایتون-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کرون پلازا ویندهام استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Wyndham Crowne plaza Hotel

هتل کرون پلازا ویندهام استانبول Istanbul Wyndham Crowne Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره می باشد که در سال 1918 میلادی در منطقه فاتح استانبول بنا شد و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل از ٢۶۵ اتاق شامل 229 اتاق استاندارد، 20 اتاق کلاب و 16 سوئیت تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.هتل کرون پلازا استانبول با متروی عثمان بیک 350 متر و با میدان تکسیم استانبول به صورت پیاده 15 دقیقه فاصله دارد. در 400 متری این هتل بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است.آثار توریستی و تاریخیاستانبول نظیر مسجد کبود، کلیسای جامع، ایاصوفیه در نزدیکی این هتل هستند و نیز کاخ توپ کاپی در فاصله 10 دقیقه ای و کاخ دولمه باغچه در فاصله 20 دقیقه ای هتل کرون پلازا ویندهام استانبول می باشد. در اتاق های این هتل پرده های ضد نور استفاده شده است.در حمام های آن نیز تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی،حوله و سشوار وجود دارد.همچنین اتاق ها به اینترنت بی سیم مجهز می باشند.صبحانه در هتل به شکل بوفه و عصرانه به صورت سفارشی سرو می شود.همچنین در هتل چندین فروشگاه،صرافی،رستوران،کافه بار و... نیز برای رفاه حال مسافرانتور استانبول وجود دارد.

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کرون پلازا ویندهام استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کافه تریا،زمین بازی برای کودکان، بار، لباسشویی، خشکشویی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی،ماساژ،سونا، پارکینگ،آرایشگاه،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،فکس و کپی،آسانسور، خدمات تحویل بار و چمدان،فروشگاه در هتل ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،گاو صندوق،اتاق های دارای عایق صدا،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، اینترنت بی سیم، حمام سنتی ترکی و...

_کرون_پلازا_شهر_قدیمی_استانبول_1.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-6.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-3.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-4.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-8.gif

-کرون-پلازا-استانبول-7.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Crowne Plaza Harbiye Hotel

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول Istanbul Crowne Plaza Harbiye Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 2011 میلادی در منطقه سیسلی استانبول بنا شده است.این هتل در 12 طبقه و در مجموع از285 اتاق شامل 44 اتاق استاندارد و 148 اتاق دلوکس،40 اتاق برتر،10 سوئیت و 2 اتاق مخصوص افراد معلول تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه تا هتل کرون پلازا هاربیه استانبول حدود 17 کیلومتر می باشد.فاصله هتل تا میدان تکسیم استانبول کمتر 15 دقیقه بصورت پیاده می باشد.ایستگاه مترو عثمان بی نیز در 350 متری هتل می باشد.اماکن تاریخی و توریستیاستانبول نظیر دولمه باغچه و برج گالاتا به ترتیب 20 و 25 دقیقه بصورت پیاده از هتل کرون پلازا هاربیه استانبول فاصله دارند.

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل کرون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کافه تریا،زمین بازی برای کودکان، بار، لباسشویی، خشکشویی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی،ماساژ،سونا،پارکینگ،آسانسور،آرایشگاه،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،فکس و کپی،اجاره اتومبیل،خدمات تحویل بار و چمدان،فروشگاه در هتل ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش ،اتاق های دارای عایق صدا،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، اینترنت پرسرعت، حمام سنتی ترکی و...

 

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-2.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-3.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-5.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-6.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-7.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: امکانات تور استانبول هتل های 5 ستاره استانبول, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره استانبول, مناسب ترین هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره ریکسوس تکسیم است که در در منطقه تقسیم استانبول قرار گرفته است. هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای ۱۱۶ اتاق شیک،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس مجلل و دارای امکاناتی مانند سشوار, اینترنت, مینی بار و تراسی با چشم اندازی فوق العاده عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. رستوران فانوس هتل دارای انواع غذاهای مختلف و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. امکانات رفاهی و سر گرمی این هتل می توان گفت ماساژ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, حمام ترکی و سنتی, سالن بدنسازی و ... که برای لذت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. هتل ریکسوس تکسیماستانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به فرهنگی آتاتورک, فرودگاه آتاتورک و  ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و بسیار مناسب مسافران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول:

پذیرش شبانه روزی , رستوران , ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , صرافی , سالن زیبایی , خشکشویی و صندوق امانات, انواع ماساژ مخصوص مسافران تور استانبول ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, سالن بدنسازی,  حمام ترکی و سنتی, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد. 

 

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول, مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آوانتگارد استانبول

یکی از هتل های شیک و مدرن 5 ستاره استانبول هتل آوانتگارد است که در منطقه بسیکتاش استانبول قرار گرفته است. هتل آوانتگارد استانبول دارای 84 اتاق متنوع و شیک, خانوادگی و VIP با امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، ماهواره، مینی بار، حمام مجهز و ... در اختیار مسافران تور استانبول  می باشد. این هتل برای اوقات فراغت مسافران تور استانبول استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی مجهز، سولاریوم، سونا و جکوزی فراهم کرده است. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ همچنین کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. هتل آوانتگارداستانبول دارای اینترنتی رایگان در سر تا سر هتل تا مسافران تور استانبول از آن استفاده کنند.

 

امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی مجهز، سولاریوم مخصوص مسافران تور استانبول، سونا و جکوزی, اینترنت, خدمات خانه دارای, کافی شاپ, لاندری, رستوران, صرافی، فروشگاه و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل کرآون پلازا هاربیه است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول در نزدیکی مرکز نمایشگاه لطفی کردار, مرکز خرید جواهر همگی و مترو بسیار نزدیک می باشد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک با امکانات عالی از جمله اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافران تور استانبول امکاناتی تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, زمین تنیس, زمین بیلیارد, گیم نت و ... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت در آنجا بگذرانند. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و سنتی همراه با کافی شاپی عالی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین مکانی سنتی بر بام هتل جهت سرو چای و قلیان می باشد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات ، فروشگاه، کافی نت و پارکینگ سرپوشیده ، ترانسفر رایگان فرودگاه, خدمات خانه داری,  زمین تنیس, زمین بیلیارد برای مسافران تور استانبول, سالن ورزشی, پارک کودکان, استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, گیم نت و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل گرین پارک مرتر استانبول

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستازه استانبول هتل گرین پارک مرتر است که در نزدیکی مرکز مد و صنعت نساجی شهراستانبول و همچنین به مرکز خرید معروف مرتز ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر قرار دارد. هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای 173 اتاق شیک و لوکس و سوئیت های خانوادگی مجهز که دارای  بسته های ناهار ، امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و 2 کافی شاپ با دسر های متنوع و نوشیدنی های مختلف که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. در سرتا سر هتل دارای دوربین های امنیتی برای امنیت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر روباز و سر پوشیده همراه با حمام ترکی و بخار و امکانات تفریحی متنوعی فراهم کرده است. فصله هتل گرین پارک مرتر استانبول تا فرودگاه 20 کیلومتر و تا مرکز شهر با ماشین 15 دقیقه می باشد. 

 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول: 

استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار برای مسافران تور استانبول ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول , مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول , نرخ ویژه هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي 4 ستاره استانبول,بهترین هتل هاي 4 ستاره استانبول, شیک ترین هتل هاي 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي 5 ستاره استانبول,بهترین هتل هاي 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل هاي 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاليفرنيا استانبول, بهترین هتل استانبول, نرخ خوب هتل استانبول, مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات اردیبهشت 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

هتل گرند حیات استانبول

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل گرند حیات می باشد که در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل در نزدیکی ساحلی زیبا قرار گرفته  و همچنین در اطراف آن علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید، به حمل و نقل عمومی برای راحتی مسافران تور استانبول دسترسی دارد. هتل گرند حیات استانبول دارای ٣۶٠ اتاق مجلل (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله این هتل با منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی ۵ کیلومتر می باشد که از مهم ترین به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

 لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای, رستوران با انواع غذاهای متفاوت,بخشی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه‌, دوچرخه‌سواری, استخر فضای باز , مرکز تناسب اندام , حمام آب گرم و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,هتل خوب استانبول,نرخ ارزان هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل بودو استانبول

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول هتل بودو می باشد که در قسمت قدیمی شهر استانبول درمنطقه لالعلی قرار گرفته است. که این منطقه بسیار قدیمی و تاریخی می باشد که در نزدیکی آن پر از رستوران و کافه های زیبا و همچنین مغازه هایی که اجناس خود را به صورت عمده به فروش می رسانند وجود دارد. این هتل برای مسافران تور استانبول که می خواهند به مرکز خرید استانبول بروند مانند آکسارای و لا لی, بازار بزرگ  و ... بسیار نزدیک می باشد. هتل بودواستانبول دارای ۴۶ اتاق زیبا می باشد که هریک به سبک مدرن طراحی شده اند و هتل دارای سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق ۳ تخته، اتاق خانوادگی، اتاق  معمولی و سوئیت که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاقهای هتل همه مجهز و کامل شامل خدمات خانه داری, سیستم تهویه مطبوع و حمام شخصی اشاره کرد.

امکانات هتل بودو استانبول:

رستوران با انواع غذاهای متفاوت از جمله خوراکهای اصیل ترکی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق های پاک بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط برای مسافران تور استانبول، کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل كنراد استانبول

هتل كنراد استانبول با ساختماني منحني شكل و زيبا امكانات لوكسي در راستاي 5 ستاره ي با ارزش  خود به شما ارائه مي نمايد. هتل كنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است داراي چشم اندازي وسيع و بسيار زيبا به تنگه بسفر مي باشد.از هتل كنراد تنها ۲۲ كيلومتر با فرودگاه آتاتورك فاصله داريد كه گردشگران تور استانبول را به خود جذب ميكند.

امكانات هتل كنراد استانبول:

 هتل داراي دو استخر زيباي داخلي و خارجي است كه مي توانيد اوقات خوشي در آن ها سپري نماييد. ٢٧ اتاق كنفرانس، اتاق‌هاي سرويس‌دهي، سالن پذيرايي از مهمان تور استانبول، لابي‌هاي بزرگ، مكاني براي صرف قهوه در زمان استراحت كنفرانس ،مركز كاري و تجاري ٢۴ ساعته،آخرين فناوري‌هاي روز مثل قفل‌هاي الكترونيكي، پروژكتورهاي LCD ، تابلوهاي الكتريكي، اينترنت بي‌سيم ، شارژر، لابي با پذيرش و چك‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافي و رخت‌كن،سيستم تهويه‌ي مطبوع در فضاهاي عمومي، سلماني، كافه، بار و پاركينگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزينه‌ي اضافي از جمله امكانات هتل لوكس كنرادمي باشند.

اتاق هاي مدرن هتل كنراد همگي مجهز بوده و استراحتي آرام را براي شما به همراه دارند. از امكانات اتاق ها مي توان به لوازم آرايش مارك دار تلويزيون LCD ، قفل هاي الكترونيكي،گيرنده ماهواره،حمام لوكس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقيم،راديو ،اينترنت، گاوصندوق، ميني‌بار و ... اشاره نمود.ديگر خدماتي كه در ساعات تفريح مي توانيد استفاده نماييد شامل باشگاه سلامتي با سونا ، حمام بخار، استخرهاي سرپوشيده و فضاي باز و يك باشگاه، ۳ زمين تنيس نيز در ساختمان مي باشد.در رستوران مزه و مونه هتل كنراد انواع غذاهاي تركي و بين المللي سرو مي شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل كنراد ميتوانند از امكانات آن به صورت رايگان بهره مند شوند.

 


هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلي لوكس با پنج ستاره است كه با نمايي از درياي مرمره اقامتي عالي را براي شما مسافران تور استانبول فراهم مي نمايد.فاصله هتل تا فرودگاه بين المللي آتاتورك تنها ۴ كيلومتر مي باشد. 

 

امكانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت داراي امكاناتي نظير تهويه‌ي مطبوع ،لابي با پذيرش ٢۴ساعته، صرافي، رخت‌كن، آسانسور، روزنامه، سلماني، كافه، بار و رستوران، امكانات كنفرانس ، اينترنت بي‌سيم با پرداخت هزينه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشك‌شويي ، پاركينگ و گاراژ با پرداخت هزينه‌ي اضافي مي باشد كه همه و همه در راحتي و آسايش شما تاثير بسزايي دارند.

۴۰۰ اتاق بسيار زيبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت هاي لوكس تلويزيون هاي lcd و دكوراسيون بسيار مجلل و زيبا و داشتن چشم اندازي تماشايي از درياي مرمره و سواحل امكاناتي مانند ميزكار جادار ، كانال‌هاي ماهواره‌اي كابلي، اينترنت پرسرعت، ميني‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقيم با دستگاه پيغام‌گير،حمام اختصاصي با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره يا كينگ‌سايز، تهويه‌ي مطبوع و گرمايش را به ميهمانان تور استانبول ارائه مي نمايند.

استخرهاي سرپوشيده و فضاي باز هتل و همچنين حمام بخار تركي و درمان ماساژ در آبگرم مكاني براي كسب انرژي شما هستند. همچنين مي توانيد در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود كمك نماييد. صندلي‌هايي براي حمام آفتاب روي تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ي كنار استخر نيز با هزينه‌ي اضافي مي توانيد استفاده نماييد. زمين هاي ورزش اسكواش، تنيس و يا پينگ‌پنگ براي ميهمانان عزيز تور استانبول در دسترس مي باشد.رستوران با پنجره اي رو به جزاير شاهزادگان كه مي توانيد غذاهاي تركي و مديترانه اي را سفارش داده و از غذاهاي دريايي و محلي رستوران مرمره لذت ببريد. در كل هتل داراي ۶ رستوران و بار ممتاز مي باشد. با  طي مسيري ۲۰ دقيقه اي مي توانيد به مركز شهر استانبول دست پيدا نماييد و اين كار را با طريق حمل و نقل عمومي  به انجام رسانيد.ديگر امكانات هتل رنسانس پلت شامل سرويس نگهداري كودكان  جكوزي – سولاريوم – اتاق هاي ويژه – اتاق و امكانات براي معلولين – خدمات كفش و واكس – كرايه ماشين – خدمات تورها – فكس و كپي – مركز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهيه بليط – رستوران – پذيرش شبانه روزي – روزنامه – اتاقهاي پاك و بدون سيگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهويه – بار – باغ – خانه داري – امكانات جلسه و ضيافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشويي – خشكشويي – آرايشگاه – صبحانه در اتاق – اتو كشي – صرافي – فروشگاه هدايا و سوغات مي باشد. كه همه اين امكانات در كنار محيط فوق العاده هتل رنسانس براي شما روزهاي خاطره انگيزي را مي سازد.

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول ارديبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ويژه تعطيلات تابستان 95

تور استانبول ويژه تعطيلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي 5 ستاره استانبول,بهترین هتل هاي 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل هاي 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبي) يكي ديگر از جاذبه هاي توريستي اصلي استانبول است.مسجد آبي در محله سلطان احمد واقع شده است. اين مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودي آن رايگان است، ولي در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر مي خواهيد از اين مكان مذهبي ديدن كنيد، يادتان نرود كه لباس پوشيده به تن كنيد. خانم ها روسري سرشان مي كنند كه در اين محل مرسوم است. اگر يادتان رفت مي توانيد از مسجد يك روسري قرض كنيد. اين مسجد مكان خوبي براي زيارت گردشگران تور استانبول است.

 


كاخ توپكاپي استانبول

كاخ توپكاپي استانبول منزلگاه سلاطين عثماني از سال 1465 تا 1856 بوده است و يكي از محبوب ترين جاذبه هاي شهر استانبول است. معماري بي نظير و حياط هاي زيبايي در اين كاخ وجود دارد. اين كاخ در سال 1924 يعني اندكي پس از دوره عثماني تبديل به موزه شد.

كاخ توپكاپي محل حرم سلطنتي نيز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول كه مي خواهند از حرم ديدن كنند بايد علاوه بر ورودي 13 دلاري اين كاخ، 10 دلار ديگر هم بپردازند.

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول ارديبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ويژه تعطيلات تابستان 95

تور استانبول ويژه تعطيلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه هاي گردشگري استانبول, بهترین جاذبه هاي گردشگري استانبول, جذاب ترین جاذبه هاي گردشگري استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گرند اونال استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره گرند اونال می باشد که در مرکز استانبول نزدیکی به میدان آکسارای قرار گرفته است. هتل گرند اونال استانبول دارای 100 اتاق زیبا و مدرن که منظره ای زیبا رو به دریا دارد و هر اتاق دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام و اینترنت در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا ، حمام ترکی و سونای خشک فراهم کرده است تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل گرند اونال استانبول :

رستوران با سرو غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی,  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا مخصوص مسافرانتور استانبول ، حمام ترکی, سونای خشک, سالن همایش, اینترنت, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل متروپلی استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره متروپلی است که در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته است. هتل متروپلی استانبول فاصله بسیار کمی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای مسافران تور استانبول فوق العاده می باشد ,زیرا در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می توانند از مکان های دیدنی دیدن نمایند. این هتل دارای ۴۰ اتاق خوب می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. در بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.

 

امکانات هتل متروپلی استانبول:

رستوران با انواع غذاهای خوشمزه ایی از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار مخصوص مسافران تور استانبول, وای فای رایگان در هتل, کارکنان و خدمه هتل با چند زبان ,سرویس ۲۴ ساعته, اجاره ماشین و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره استانبول, بهترین هتل 3 ستاره استانبول, نرخ خوب هتل 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 


هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 


کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.

 

 


موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

مسجد سلطان احمد(مسجد آبی) استانبول

 یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی مسجد سلطان احمد استانبول است. این مسجد طی سالهای ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۹ به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و در قدیمی ترین بخش استانبول در چند قدمی کاخ توپکاپی و روبه روی کلیسای ایاصوفیهاستانبول قرار دارد. این دو عمارت آثار تاریخی و معماری بسیار ارزنده‌ای هستند که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این بخش از شهراستانبول داده اند. مسجد سلطان احمد استانبول به مسجد آبی نیز معروف است زیرا در طراحی داخلی آن از کاشی‌های آبی رنگ شفاف استفاده شده است. طراحی و معماری مسجد تقریباً شبیه مکعب است که طول و عرض آن ۵۳ و ۵۱ می باشد و در بالای مکعب مجموعه‌ای از قبه‌ها و شبه قبه‌ها فضا را تسخیر می‌کنند و به سمت قبه اصلی اوج می‌گیرند، قبه اصلی ۳۳ متر قطر و ۴۳ متر ارتفاع دارد. مسجد سلطان احمد استانبول تنها مسجد ترکیه‌است که شش مناره دارد. وقتی تعداد مناره‌ها اعلام شد، عده‌ای از سلطان به علت تقلید از شش مناره مسجد الحرام انتقاد کردند سرانجام وی با پرداخت مبلغی، مناره هفتم مسجد کعبه را ساخت تا این انتقادها را آرام کند.دور تا دور صحن مسجد در پایین‌ترین قسمت توسط ۲۰۰۰۰ کاشی سرامیک دست ساز تزیین شده و بخش بالایی نقاشی شده‌است. بیش از ۲۰۰ پنجره شیشه‌ای، نور را به درون صحن اصلی هدایت می‌کنند و برای نور پردازی مسجد نیز از لوسترهای بزرگ و عظیمی استفاده می شود. صحن اصلی فرش پوش است که هر چند وقت یکبار تعویض می شوند. محراب این مسجد از مرمری با تراش ظریف و کنده کاری ساخته شده و دیوارهای کناری آن از جنس سرامیک می باشد و در سمت راست محراب ، منبر قرار گرفته است. هر مناره دارای سه بالکن است که تا چندی قبل «مؤذن» می‌بایست پنج بار در روز از یک پله مارپیچ باریک عبور می‌کرد تا اذان بگوید اما امروزه از بلندگو برای اذان استفاده می شود و عده زیادی از گردشگران تور استانبول در پارک رو به روی مسجد جمع می شوند و از صدای اذان و نورپردازی زیبای صحن مسجد لذت می برند.

 

مسجد سلیمانیه استانبول

 یکی از قدیمی ترین و با شکوه ترین مساجد تاریخی استانبول مسجد سلیمانیه می باشد که در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷به‌ دستور سلطان سلیمان اول معمار سینان در قسمت غربی خلیج استانبول بنا شده است. طبق رسم آن دوره، این مسجد دارای ساختمان‌های جانبی مانند مدرسه و حمام  بزرگ و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز می باشد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر و دارای چهار مناره می باشد، این مسجد دارای سه درب ورودی در جلو و دو طرف آن است. بخش بالای درهای ورودی با قوس‌های پهن که دارای کنده کاری بسیار زیبایی است تزئین شده. سقف مسجد سلیمانیه استانبول با چهار گنبد پوشیده شده که بخش داخلی گنبدها با طرح های متنوع رنگ روغن تزئین شده است. گنبد مرکزی مسجد نیز با آویزه هایی از جنس سنگ مرمر سفید تزین شده و نوک آویزه ها ستاره دار است. در پیرامون گنبد مسجد سلیمانیه استانبول بیست و چهار گنبد کوچک و با همین تعداد ستون، دایره ای تشکیل داده است. دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ مرمر زرد و ده ستون دیگر سنگ مرمر سفید می باشد. این ستون ها همگی به روش معماری جواهری طراحی شده است و خلاء ها نیز با سنگ مرمر سفید پر شده است. کف صحن مسجد کاملا با سنگ مرمر سفید پوشیده شده است. تنها در بخش ورودی مسجد و مقابل درب ورودی بزرگ، سنگی سیاه رنگ به قطر دو متر مربع قرار دارد که مسافران تور استانبول برای ورود به مسجد باید از روی این سنگ سماقی سیاه رنگ عبور کنند،در قسمت داخل مسجد، محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین می باشد. آرامگاه سلطان سلیمان و بستگان نزدیکش همراه برخی شخصیت های مشهور عثمانی در گورستان مسجد سلیمانیه استانبول قرار دارد که دارای کاشی کاری های بسیار زیبایی می باشند ولی آرامگاه معمار سینان در این گورستان واقع نشده و در خارج از صحن این مسجد قرار دارد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,هتل خوب استانبول,نرخ ارزان هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

مسجد سلیمانیه استانبول

 یکی از قدیمی ترین و با شکوه ترین مساجد تاریخی استانبول مسجد سلیمانیه می باشد که در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷به‌ دستور سلطان سلیمان اول معمار سینان در قسمت غربی خلیج استانبول بنا شده است. طبق رسم آن دوره، این مسجد دارای ساختمان‌های جانبی مانند مدرسه و حمام  بزرگ و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز می باشد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر و دارای چهار مناره می باشد، این مسجد دارای سه درب ورودی در جلو و دو طرف آن است. بخش بالای درهای ورودی با قوس‌های پهن که دارای کنده کاری بسیار زیبایی است تزئین شده. سقف مسجد سلیمانیه استانبول با چهار گنبد پوشیده شده که بخش داخلی گنبدها با طرح های متنوع رنگ روغن تزئین شده است. گنبد مرکزی مسجد نیز با آویزه هایی از جنس سنگ مرمر سفید تزین شده و نوک آویزه ها ستاره دار است. در پیرامون گنبد مسجد سلیمانیه استانبول بیست و چهار گنبد کوچک و با همین تعداد ستون، دایره ای تشکیل داده است. دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ مرمر زرد و ده ستون دیگر سنگ مرمر سفید می باشد. این ستون ها همگی به روش معماری جواهری طراحی شده است و خلاء ها نیز با سنگ مرمر سفید پر شده است. کف صحن مسجد کاملا با سنگ مرمر سفید پوشیده شده است. تنها در بخش ورودی مسجد و مقابل درب ورودی بزرگ، سنگی سیاه رنگ به قطر دو متر مربع قرار دارد که مسافران تور استانبول برای ورود به مسجد باید از روی این سنگ سماقی سیاه رنگ عبور کنند،در قسمت داخل مسجد، محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین می باشد. آرامگاه سلطان سلیمان و بستگان نزدیکش همراه برخی شخصیت های مشهور عثمانی در گورستان مسجد سلیمانیه استانبول قرار دارد که دارای کاشی کاری های بسیار زیبایی می باشند ولی آرامگاه معمار سینان در این گورستان واقع نشده و در خارج از صحن این مسجد قرار دارد.

 

 

 کاخ توپکاپی استانبول

 نخستین کاخ عثمانی استانبول کاخ توپکاپی می باشد که از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه جهان اسلام  از نظر حجم موزه ها و تالارها چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش می باشد که بیش از 86 هزار شی ارزشمند دارد. اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است بخصوص اشیای پیامبر و ائمه و عمر و ابوبکر با حساسیت فوق العاده ای در کاخ توپکاپی استانبول نگهداری می شود.این کاخ در قرن ۱۵ میلادی بعد از فتح بزرگ امپراتوری، به دستور محمد دوم احداث شده است که در بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول قرار گرفته است و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به تنگه بسفر دارد. برعکس کاخ‌های اروپایی، توپ‌کاپی استانبول تنها یک ساختمان بسیار مجلل که دارای مجموعه‌‌ای  از چندین کلاه‌فرنگی و باغ های بسیار عالی است که  سلطان‌های عثمانی برای مدت ۴۰۰ سال در این کاخ زندگی می کردند.در ۱۸۵۳ سلطان عبدالمجید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. در سال ۱۹۲۴ این کاخ تبدیل به موزه شد و از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور استانبول است.

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آسوس استانبول

 هتل 4 ستاره آسوس یکی از زیبا ترین و راحت ترین هتل استانبول می باشد که در منطقه لاللی قرار گرفته است. هتل آسوس در مجموع از 51 اتاق زیبا وراحت ودارای اینترنت وایرلس پر سرعت که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.از جاهای دیدنی تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی میتوانند مسافران تور استانبول دیدن نمایند که بسیا نزدیک به این هتل قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و... برای مسافرانتور استانبول می باشد.

 

هتل آزیاده استانبول

 هتل 4 ستاره آزیاده جزو بهترین هتل های استانبول می باشد که نزدیک منطقه سلطان احمد قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 106 اتاق های خوب تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند به آنجا بروند. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل اینترنت پر سرعتی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد. 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت پر سرعت، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 4 ستاره دیاموند سیتی استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 44 اتاق تشکیل شده که 5 اتاق آن 3 تخته می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 100 نفر را دارد. هتل دیاموند سیتی به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد. این هتل 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. پذیرش هتل از میهمانان تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد. از امکانات هتل می توان به تهویه مطبوع و سیستم گرمایش اشاره کرد.

_دیاموند_سیتی_استانبول_1.jpg

_دیاموند_سیتی_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دیاموند سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاق کنفرانس، گرمایش، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، کافه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرلیه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول و...

_دیاموند_سیتی_استانبول_3.jpg

_دیاموند_سیتی_استانبول_4.jpg

 

هتل 4 ستاره ریوا تکسیم استانبول در میدان تکسیم بنا شده است. وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی این هتل می باشد. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. هتل ریوا مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. صبحانه این هتل تور استانبول به صورت بوفه می باشد. همه اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی می باشد. هتل ریوا در چند قدمی خیابان استقلال قرار دارد.

_ryua_tksym_astanbul 1. Jpg را

_ریواتکسیم_استانبول_2.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_3.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_4.jpg

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار، گاوصندوق، ۀسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_ریواتکسیم_استانبول_5.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_6.jpg

_ریواتکسیم_استانبول7.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول در منطقه فاتیح بنا شده است. این هتل از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی بعضی اماکن دیدنی استانبول نظیر مسجد قدیمی سلطان احمد قرار گرفته است و همچنین به مراکز خرید استانبول مانند آکسارای و توپکاپی و لاللی نزدیک می باشد. یکی از امکانت این هتل تور استانبول ضدصدا بودن اتاق ها است.

_پیانو_فورت_استانبول_1.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پیانو فورت استانبول:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، انبار بار و چمدان، بار، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آب گرم و... . اگر می خواهید از امکانات این هتل زیبا استفاده کنید با تور استانبول همراه شوید .

_پیانو_فورت_استانبول_3.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_5.jpg

 

هتل 3 ستاره سانتا صوفیا استانبول از 40 اتاق تشکیل شده است. در این هتل سرویس نگهداری کودکان وجو دارد. یک صرافی نیز در هتل قرار گرفته است. در رستوران هتل انواع غذاها برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. این هتل در یک منطقه زیبا از استانبول قرار دارد.

_سانتاصوفیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سانتا صوفیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس نگهداری کودکان، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . برا استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_سانتاصوفیا_استانبول_3.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_4.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,مناسب ترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آسپن استانبول

هتل4 ستاره آسپن استانبول   در سال 2004 میلادی در مرکز شهر استانبول و منطقه لاللی بنا شده است. هتل آسپن استانبول در 8 طبقه دارای 63 اتاق با محیطی دلنشین می باشد و آماده سرویس دهی به گردشگرانتور استانبول نوروز 95می باشد. فاصله بازار بزرگ استانبول حدود 1 کیلومتری این هتل می باشد.. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک استانبول در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه قطار شهری 10 دقیقه فاصله است. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد در نزدیکی هتل آسپن می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.این هتل در سال 2013 نوسازی شده است. 

-آسپن-استانبول1.gif

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه، پیرایش مردانه، اتاق ماساژ SPA، جکوزی، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بازی کودکان، سونا، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی،کافه تریا، لابی، اتاق تلویزیون و... را میتوان نام برد. مسافرانتور استانبول نوروز 95  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آسپن-1.jpg

-آسپن2.JPEG

-هتل-آسپن-استانبول3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 95 با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل ایکبال دلوکس استانبول

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. مسجد ایاصوفیه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل در مجموع از 140 اتاق تشکیل شده است. در مقابل این هتل ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. هتل ایکبال دلوکس از فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر فاصله داردمسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

_ایکبال_دلوکس_استانبول_1.jpg

امکانات هتل ایکبال دلوکس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، اینترنت وای فای، آسانسور، صرافی، سالن بدنسازی، بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس و... را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ایکبال_دلوکس_استانبول_6.jpg

-ایکبال-دلوکس 2. JPG

-ایکبال-دلوکس 7. JPG


هتل دیاموند سیتی استانبول

هتل 4 ستاره دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 90 اتاق دارد. رستوران این هتل آماده پذیرایی از 100 نفر می باشد. هتل دیاموند سیتی به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد. این هتل 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد که مسافرانتور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل میتوانند از لحظات خوبی برخوردار باشند. 

-دیاموند-سیتی-استانبول.gif

امکانات هتل دیاموند سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، رنت کار و... را میتوان نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دیاموند-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-2.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-1.gif

 جهت رزرو و خریدتور استانبول  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلزر استانبول

alzer.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آلزر است که در روبروی مسجد کبود واقع شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه مجهز  تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. در این هتل یک صرافی هم  مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد. 

alzer1.jpg

alzer2.jpg

alzer3.jpg

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و...

alzer4.jpg

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلزر استانبول,بهترین هتل استانبول,راحت ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول در سال 2008 در میدان تقسیم بنا شده است. این هتل از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی شهر، مرکز همایشات، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار کامپس قرار گرفته است.

_تایتانیک_سیتی_استانبول_1.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_2.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_3.jpg

امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

_تایتانیک_سیتی_استانبول_4.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_5.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_6.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_7.jpg

 

 

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول در 100 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل 600 متر با تنگه بسفر فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ایستگاه تراموا و مترو و اتوبوس 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. این هتل در 2 کیلومتری مراکز تجاری Maka وTevikiye قرار دارد. همچنین مرکز فرهنگی آتاتورک نیز در 100 متری هتل واقع شده است. در این هتل امکانات برگزاری جلسه و ضیافت نیز برای میهمانان تور استانبول وجود دارد.

_تکسیم_تاون_استانبول_1.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم تاون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، آسانسور، صندوق امانات، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لاندری، نگهداری از کودکان و...

_تکسیم_تاون_استانبول_3.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_4.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 3 ستاره بابیل استانبول در منطقه ینی کاپی بنا شده است. این هتل در مجموع از 53 اتاق و 2 سوییت تشکیل شده است. هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول 15 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل مشرف به دریای مرمره می باشد. این هتل تور استانبول با ایستگاه مترو 1 کیلومتر، با قصر توپکاپی 1 کیلومتر و با بازار بزرگ 500 متر فاصله دارد.

_بابیل_استانبول_1.jpg

 

_بابیل_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل بابیل استانبول:

رستوران، آرایشگاه، بار، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، صندوق امانات، تهوی، گرمایش، گاوصندوق، مینی بار، کافی شاپ و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید.

 

_بابیل_استانبول_3.jpg

 

_بابیل_استانبول_4.jpg

 

هتل 3 ستاره بدو استانبول در منطقه آکسارای بنا شده است. این هتل در مجموع 46 اتاق دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک تا این هتل 15 کیلومتر می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل بدو قرار گرفته است. این هتلتور استانبول مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد. 

_بودو_استانبول_1.jpg

امکانات هتل بدو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، بار، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بودو_استانبول_3.jpg

_بودو_استانبول_4.jpg

_بودو_استانبول_5.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,مناسب ترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گرین پارک مرتر استانبول  Istanbul Green Park Merter Hotel_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif

هتلگرین پارک مرتر استانبول Istanbul Green Park Merter Hotel یکی از هتل های پنج ستاره می باشد که در سال 2001 میلادی در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر استانبول در منطقه مرتر بنا شده است.هتل گرین پارک با 6 طبقه و 141 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.این هتل در نزدیکی مرکز مد و نساجی استانبول قرار گرفته و با نمایشگاه CNR فاصله چندانی ندارد. سیستم هشدار دهنده آتش سوزی در سرتاسر هتل نصب می باشد.هتل دارای استخر آبگرم است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.در هتل دو رستوران و دو کافه وجود دارد و با انواع غذاها و نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.این هتل آخرین بار در سال 2013 بازسازی شده است.

-گرین-پارک-مرتر-استانبول.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-1.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرین پارک مرتر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، استخر روباز، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار،اینترنت پرسرعت بی سیم،خدمات خانه داری،سرویس مراقبت از کودکان، صرافی، لاندری،رنت کار، سولاریوم، میز پینگ پنگ، آسانسور، فضای سبز، فکس و کپی، سالن ورزشی، سونا، جکوزی لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-2.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-3.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-4.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مونپیک استانبول  Istanbul Movenpick Hotel_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif

هتل مونپیک استانبول Istanbul Movenpick Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 2003 میلادی در منطقه تجاری شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 249 اتاق و سوییت اقامت خوبی  را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. فاصله این هتل با مرکز خرید کانیون استانبول 1.5 کیلومتر می باشد. ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار گرفته است. رستوران این هتل با انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد.فاصله هتل مونپیک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 28 کیلومترر می باشد.همچنین این هتل به دلیل قرار گرفتن در منطقه تجاری دارای 10 سالن برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها می باشد.

-مونپیک-استانبول.gif

-مونپیک-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مونپیک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی،ماساژ تایلندی و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز آب درمانی،سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس مراقبت از کودکان، ورود حیوانات خانگی و...

-مونپیک-استانبول-2.gif

-مونپیک-استانبول-3.gif

-مونپیک-استانبول-4.gif

-مونپیک-استانبول-5.gif

-مونپیک-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آک گون استانبول  Istanbul Akgun Hotelفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

 هتل آک گون استانبول Istanbul Akgun Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1992 در منطقه توپکاپی استانبول بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.هتل آک گون استانبول در 8 طبقه و درمجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده استقبال از مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. هتل آک گون استانبول به مراکز توریستی و تاریخی شهر نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل در سال 2014 به طور کامل بازسازی شده است.

-آک-گون-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه و مردانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اجاره اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه و...

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-روباز-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول  Istanbul Elite World Hotelفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول Istanbul Elite World Hotel یکی از هتل های خوب 5 ستاره می باشد که در سال 2008 میلادی در منطقه تقسیم و در مرکز شهر استانبول بنا شده و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت ورد استانبول در 16 طبقه و در مجموع از 245 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت خوبی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. این هتل در کنار منطقه تجاری استانبول و نیز 1 کیومتری مرکز همایش های شهر قرار دارد. بسیاری از مراکز تاریخی و توریستی و گردشی استانبول مانند مسجد کبود، کاخ توپ کاپی و... در نزدیکی این هتل قرار دارند. اتاق های هتل الیت ورد دارای عایق صدا هستند. این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان مجهز می باشد.

-الیت-ورد-استانبول.gif

-هتل-الیت-ورد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل الیت ورد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش، گاو صندوق، خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت،سرو صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، صرافی، فکس و کپی، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، باشگاه بدنسازی و...

 

-هتل-الیت-ورد-استانبول.gif

-هتل-الیت-ورد.gif

-هتل-الیت-ورد-استانبول-2.gif

-هتل-الیت-ورد-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول هتل های 5 ستاره استانبول,رزرو هتل استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل لیون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Lion Hotel

هتل لیون استانبول Istanbul Lion Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در سال 1996 میلادی در مرکز شهر استانبول واقع شده است و حدود 450 متر با میدان تکسیم این شهر فاصله دارد.هتل در 9 طبقه و با 104 اتاق و سوییت آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل کمتر از 2 کیلومتر با دولماباغچه و تقریبا 5 دقیقه با خیابان استقلال استانبول فاصله دارد.دانشگاه نیز در 2 کیلومتری این هتل قرار گرفته و حدود 15 دقیقه با ماشین تا موزه ایاصوفیه و 2 کیلومتر با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.فاصله هتل لیون تا مترو نیز حدود 3 دقیقه می باشد.رستوران گلکسی هتل با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.در لابی هتل لیون استانبول انواع نوشیدنی ها در بالکن خصوصی آن همراه با مناظر پاناروما از پل بوغاز سرو می شود.این هتل آخرین بار در سال 2010 میلادی بازسازی شده است.

تور استانبول نوروز 95

-لیون-استانبول.gif

عکس و امکانات هتل لیون استانبول:

امکانات رفاهی:

 رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه،سرویس مراقبت از کودکان،صندوق امانات،رستوران فضای باز،کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، کافی نت، اینترنت در لابی و اتاق ها و...

-لیون-استانبول-1.gif

-لیون-استانبول-2.gif

-لیون-استانبول-4.gif

-لیون-استانبول-5.gif

امکانات ورزشی:

استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ،ورزش های آبی،اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، سالن بدنسازی، تنیس، بیلیارد

-لیون-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گلدن سیتی استانبول  Istanbul Goden City Hotel_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif

هتل گلدن سیتی استانبول Istanbul Golden City Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد و در سال 2010 میلادی در مرکز شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و با 62 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه هم وجود دارد که آن را به یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول تبدیل کرده است. جاذبه های توریستی و گردشگری شهر استانبول نظیر مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی 10 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین ایستگاه تراموا روبری این هتل قرار گرفته است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر میباشد.برای رفاه حال گردشگرن تور استانبول همه اتاق های هتل گلدن سیتی استانبول به اینترنت بی سیم پرسرعت و نیز حمام ایتالیایی و تلوزیون LCD مجهز می باشند. همچنین اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.در ضمن در تمام اتاق های هتل استعمال دخانیات ممنوع است.

-گلدن-سیتی-استانبول.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-1.gif

امکانات و عکس های هتل گلدن سیتی استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، گاو صندوق، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، امکانات جلسه و ضیافت،اجاره اتومبیل، ماهیگیری، فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی و...

-گلدن-سیتی-استانبول-2.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-3.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-4.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن پارک استانبول  Istanbul Golden Park Hotel_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif

هتل گلدن پارک استانبول Istanbul Golden Park Hotel یکی از هتل های 4 ستاره نسبتا نوساز می باشد و در سال 2008 میلادی در مرکز شهر و در صد متری میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 83 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را براس مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.هتل گلدن پارک استانبول با آثار توریستی و تاریخی نظیر مسجد سلطان احمد و قصر توپکاپی استانبول 3.5 کیلومتر فاصله دارد.فاصله هتل گلدن پارک تا فرودگاه آتاتورکاستانبول حدود 20 کیلومتر می باشد.رستوران ها، فروشگاه ها، بارها و کلاب های شبانه محله تکسیم استانبول 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد و دسترسی مناسبی برای مسافران تور استانبول دارد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با کاخ دولمه باغچه، با حمل و نقل عمومی 15 دقیقه با ایاصوفیه، مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی شهر استانبول فاصله دارد. همچنین با ماشین در فاصله 15 دقیقه ای مسجد سلطان احمد قرار گرفته است.این هتل جز زیر مجموعه گروه هتل های کروانسرای می باشد.

-گلدن-پارک-استانبول.gif

 

امکانات و عکس های هتل گلدن پارک استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع، امکانات باربیکیو،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی،سرو صبحانه در اتاق، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، اجاره اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت، حمام سنتی ترکی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و...

-گلدن-پارک-استانبول-1.gif

-گلدن-پارک-استانبول-2.gif

-گلدن-پارک-استانبول-3.gif

تور استانبول نوروز 95

-گلدن-پارک-استانبول-4.gif

-گلدن-پارک-استانبول-5.gif

-گلدن-پارک-استانبول-6.gif

جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گلدن ایج 1 استانبول  Istanbul Golden Age 1 Hotel_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif

هتل گلدن ایج 1 استانبول Istanbul Golden Age 1 Hotel یکی از هتل های 4 ستاره خوب می باشد که در سال 1991 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم استانبول بنا شده است.هتل در 9 طبقه و در مجموع با 181 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگرانتور استانبول می باشد. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای ازمترو میدان تکسیم و 200 متری خیابان استقلال استانبول قرار گرفته است. جاذبه های توریستی و گردشگری استانبول از جمله منطقه سلطان احمد در 8 کیلومتری این هتل قرار دارد. پاساژ تاریخی ایک و موزه پرا استانبول از هتل 20 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.فاصله هتل گلدن ایج استانبول از تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد.صبحانه این هتل در رستوران لوکوگ به صورت سلف سرویس و ناهار و شام به صورت سفارشی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. در لابی اینهتل کافه ی نوستالژی وجود دارد و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را ارایه می دهد. در کنار استخر این مجموعه نیز یک کافه قرار گرفته است. سرویس ماساژ، استخر روباز و حمام سنتی ترکی از دیگر امکانات این هتل است.این هتل آخرین بار در سال 2010 میلادی بازسازی شده است.

-گلدن-ایج-1-استانبول.gif

امکانات و تصاویر هتل گلدن ایج 1 استانبول:

 رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خانه داری،آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق،صرافی، فکس و کپی،خدمات تحویل بار و چمدان، گاو صندوق،بار،امکانات جلسه و ضیافت،اجاره اتومبیل،بیلیارد،سالن ورزشی،استخر روباز،سالن ورزشی،حمام سنتی ترکی و ... 

-گلدن-ایج-1-استانبول-2.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-1.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-3.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-4.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-5.gif

تور استانبول نوروز 95

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول هتل های 4 ستاره استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,مناسب ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از مسافران  تور استانبول نوروز 95  است،هتل ۴ ستاره  مانسول بوتیک استانبول در مرکز استانبول است. این هتل به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد.کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید. علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.

_مانسول 1. JPG

اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

-مانسول 2. JPG

فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است. در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول :

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها از هر نوعی که بخواهید می توانید امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز می شود. حمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل به طور هر روز و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید. آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مانسول 3. JPG

-مانسول 8. JPG

-مانسول 5. JPG

_مانسول 7. JPG

 


هتل آل سیزن استانبول

هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان میهمانان تور استانبول نوروز 95 اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک دسترسی آسانی دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم اشاره کرد. ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو می شود.

-آل_سیزن l.jpg

امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل و... میتوان اشاره کرد. مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آل-سیزن 2. JPG

-آل-سیزن 7. JPG

-آل-سیزن 6. JPG

-آل-سیزن 4. JPG


هتل آلبیناس استانبول 

هتل 4 ستاره آلبیناس استانبولیکی از زیبا ترین هتل های  استانبول می باشد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

موقعیت مکانی هتل:

این هتل واقع در مرکز استانبول است.گامی بیشتر از بازار آراستا و چند دقیقه ای پیاده روی تا مسجد”بلو” دارد. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانانتور استانبول نوروز 95 عزیز است. 

امکاناتهتل آلبیناس استانبول

شما با ماندن در این هتل احساس در خانه بودن را میکنید.این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.شما مسافرانتور استانبول نوروز 95میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.شما میتوانید به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایید و لذت ببرید و اینکه در آنجا به اینترنت وصل شوید و کاری دو جانبه انجام بدهید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه تان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلویزیون در لابی نیز وجود دارد.) 

درهتل آلبیناسیک رستوران و یک کافه شاپ وجود دارد شما مسافرانتور استانبول نوروز 95 میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برای مسافرانتور استانبول نوروز 95 میباشد.    

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آسوس استانبول

4.JPG

مناسب ترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسوس استانبول است.این هتل در منطقه لاللی واقع شده است. هتل آسوس در مجموع از 51 اتاق شیک تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.در تور استانبول نوروز 95 میتوان از اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی دیدن کرد که در نزدیکی این هتل قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

1.JPG

2.jpg نوع

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و...

 

3.JPG

 

 

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل خوب استانبول,نرخ ارزان هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است .مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل بیوک سهینلر استانبول

هتل ۴ ستاره بیوک سهینلر استانبول در منطقه Fatih در استانبول واقع شده است .این هتل مجلل و لوکس در ۹۰۰ متری بازار بزرگ و همچنین ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوک قرار گرفته است. همچنن دسترسی به  جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مسجد سلیمانیه که در۱ کیلومتری هتل واقع شده است امکان پذیر می باشد. این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

-بیوک2.jpg

-بیوک-1.jpg

امکانات هتل بیوک سهینلر استانبول:

هتل بیوک سهینلر دارای ۱۳۲ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، می باشند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بیوک3.jpg

اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای آسایش خود از ما کمک بگیرید.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است. هتل بیوک سهینلر با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد. در هتل بیوک سهینلر  غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

-بیوک4.jpg

-بیوک5.jpg

-بیوک6.jpg

 
 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل رکس ایرپورت استانبول

مجلل ترین هتل های  4 ستاره رکس ایرپورت (Rox Air Port).که دارای 100 اتاق است. هر اتاق با امکانات مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار,وای فای رایگان و ... است. در این هتل صبحانه بوفه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند با هزینه اضافه صبحانه خود را در اتاق میل کنند. فاصله هتل تا مرکز خرید 5 دقیقه پیاده روی و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو اتوبوس کمتر از 500 متر است.

آدرس: Cobancesme Mah. Kimiz Sok. No:24, Bahcelievler, Bahcelievler, 34196 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رکس ایرپورت استانبول

سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس،کپی، سالن زیبایی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اتاق گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

RoxAirport1.jpgRoxAirport2.jpgRoxAirport4.jpg

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

هتل آکرا استانبول

4.JPG

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آکرا می باشد که در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق شیک تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به این هتل برای مسافران تور استانبول نوروز 95 بسیار نزدیک است و با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

2.jpg نوع

.JPG

1.JPG

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور استانبول نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

3.JPG

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل خوب استانبول,نرخ ارزان هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکاناتهتل سمینال استانبول

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافرانتور استانبولتامیین شده است.  

امکانات رفاهیهتل سمینال استانبول  برای مسافرانتور استانبول مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانیتور استانبول نوروز 95مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرشهتل سمینال استانبولشبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.     


هتل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم استانبول که در منطقه ی  Nisantasi واقع شده است و در سال های اخیر باز سازی و دکوراسیون جدیدی را در هتل استفاده کرده اند.این هتل در مجاورت میدان تقسیم و کاخ Dolmabah می باشد.فاصله و مسافتهتل میم استانبول  با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشدکه باعث جذب مسافرانتور استانبولمیشود.  

-میم1.jpg

-میم2.jpg

امکاناتهتل میم استانبول

اتاق های هتل mim استانبول بسیار شیک و تمیز برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد .امکانات اتاق ها مناسب و عالی می باشد و همچنین کارکنان هتل بسیار خوش اخلاق و مسلط به زبان انگلیسی می باشد و همچنین نظافت اتاق ها و سرویس بهداشتی و حمام هم بسیار تمیز می باشد که شما با آسایش کامل در اتاق ها میتوانید استراحت کنید.

رستوران گائودی هتل میم استانبول با ظرفیت ۱۲۰ نفره و دارا بودن منو غذاهای بین المللی و ترکی برای شما پذیرایی می کنند .در این هتل کافه بار هم وجود دارد که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و مسافرانتور استانبولمی توانند در این کافه بار انواع نوشیدنی ها را بنوشند که این کافه بار در لابی هتل قرار گرفته است.  

-میم95.jpg

-میم7.jpg

امکانات دیگر هتل : گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس برای مسافران تور استانبول نوروز 95، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی و اتاق های مخصوص برای سیگار کشیدن … را میتوان نام برد. پذیرش درهتل میم استانبول برای مسافرانتور استانبولشبانه روزی می باشد.   

-میم4.jpg

-میم6.jpg


هتل بیوک سهینلر استانبول

هتل ۴ ستاره بیوک سهینلر استانبول در منطقه Fatih در استانبول واقع شده است .این هتل مجلل و لوکس در ۹۰۰ متری بازار بزرگ و همچنین ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوک قرار گرفته است. همچنن دسترسی به  جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مسجد سلیمانیه که در۱ کیلومتری هتل واقع شده است امکان پذیر می باشد. این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

-بیوک2.jpg

-بیوک-1.jpg

امکانات هتل بیوک سهینلر استانبول:

هتل بیوک سهینلر دارای ۱۳۲ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، می باشند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بیوک3.jpg

اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای آسایش خود از ما کمک بگیرید.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95 است. هتل بیوک سهینلر با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد. درهتل بیوک سهینلرغذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.   

-بیوک4.jpg

-بیوک5.jpg

-بیوک6.jpg

 
 

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد